maandag 15 maart 2010

Winnaars wedstrijd

Hallo Vandaag word de winnaar bekend gemaakt van onze wedstrijd, ik wil iedereen die heeft meegedaan bedanken, er zijn prachtige kaartjes binnengekomen, ik had de nummers getrokken met de True Random Number Generator, maar ik krijg dit onding niet op mijn blog geplaatst
Hieronder staan de nummers die hij getrokken heeft

De eerste prijs ( een aankoopbon van 10 euro) gaat naar het nummer 7 , en dit is Manuella
Van harte proficiat meid, je prijs komt naar je toe



Min: 1
Max: 13
Resultaat:
7
Powered by RANDOM.ORG

De tweede prijs ( een aankoopbon van 5 euro) gaat naar het nummer 13, en dit is Maria
Van harte proficiat meid, de prijs komt naar jou toe


Min: 1

Max:13
Resultaat:
13

Powered by RANDOM.ORG

En dan de derde prijs ( is een verrassingspakketje) gaat naar het nr 1, en dit is Toos,
Van harte proficiat meid, het prijsje komt ook naar jou toe


Min:1

Max: 13
Resultaat;
1
Powered by RANDOM.ORG

De rest van de kaartjes kan je nog bewonderen op mijn site onder rubriek "Wedstrijd"



2 opmerkingen: