maandag 12 april 2010

Kaartje + sketch


Ik heb gisteren middag weer heerlijk zitten freubelen, en heb dit kaartje gemaakt met een stempel van In2Stamp ik heb er ook maar een sketch van gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie ervan maken, laat eens een berichtje achter zodat ik ook bij jullie kan komen kijken.

Yesterday afternoon I've made this card with a stamp of In2stamps I've even made a sketch, I'm curious what you made of it, leave a message behind so I can come watch your cards

Groetjes Nadia xxx

4 opmerkingen:

  1. mooi kaartje geworden groetjes fridel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart superlief maar dat zal wel komen door de stempel en mooi papier hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt! Wat een leuke kaart. Goed om te weten dat ik in Limburg een leuk hobbywinkeltje kan vinden. ;)
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje. De stempel is inderdaad erg lief.

    Ik vind het erg leuk dat je nu zoveel artikelen kan bestellen bij jou. Ik ben namelijk aan het sparen voor een cuttlebug, nestabilities, e.d. en vind het geweldig dat jij nu ook zo'n ruime keuze aanbiedt. Ik zal echter wel nog wat moeten sparen voor mijn volgende bestelling. :)

    BeantwoordenVerwijderen