vrijdag 17 juni 2011

Challenge #36 bij Marianne Design

Er is weer een nieuwe challenge bij Marianne Design Challenge blog, dit keer heb ik het thema mogen kiezen, en ik koos voor een Mannen-of jongenskaart, ik moet toegeven dat dit niet zo gemakkelijk is.
Ik heb gekozen voor het klusjeskereltje van de Snoesjes knipvellen .

 There is a new challenge at Marianne Design Challenge blog, this time the theme is chosen by myself, I must admit that this is not so easy
I have chosen for the chores guy  from Snoesje

Wil je ook een keertje meedoen, neem dan een kijkje op Marianne Design Challenge blog, daar vind je nog meer mooi voorbeelden

Groetjes/ Hugs
Nadia

3 opmerkingen:

  1. ik vind het een heel leuk kaartje nadia.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Tof hoe je die kantjes heb gescheurd, zo lijkt het helemaal dat ie aan het behangen is. :) Knap.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen