dinsdag 14 juni 2011

Marianne Design

De site van Marianne Design steekt volledig in een nieuw prachtig jasje, daar vind je ook een onderdeel
" Designer for a day" ik heb me hiervoor opgegeven en Marianne heeft mij een paar mooie spulletjes opgestuurd

Een mooie stempel van de Stampfairy Designs collectie en een kerstboom creatable LR0174

Hier is alvast het eerste kaartje wat ik ermee gemaakt heb


En hier is dan de award die ik ervoor gekregen heb
Deze krijgt een ereplekje
Wil jij ook een award neem dan snel een kijkje op de nieuwe site van Marianne Design

Groetjes Nadia
xxx

4 opmerkingen:

  1. je hebt een prachtig kaartje gemaakt nadia.
    gefeliciteerd met je award.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nadia, dat is toevallig; heb me ook opgegeven en ook de kerstboom ontvangen. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Proficiat met je award; zal binnenkort eens kijken of ik hem ook kan verdienen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw nadia ik vind je kaartje super eens iets heel anders qua kleur maar vindt hem super geslaagd en proficiat met je award je verdient hem ook echt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nadia,
    Gefeliciteerd met het winnen van de Award.
    Mooie kaartje heb je gemaakt van de boompjes
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen