zaterdag 18 augustus 2012

Easel kaartje

Hoi allemaal

Ook bij Marianne Design Challenge blog is er donderdag een nieuwe challenge van start gegaan, waarvan ik mijn voorbeeldkaartje nog moet plaatsen

Het thema daar is maak een easelkaart in vintage stijl met zoveel mogelijk materiaal van Marianne Design en dit thema is gekozen door Yvonne

Dit is mijn bijdrage




Gebruikte Materialen
*Creatable LR0242
*Creatable LR0241
*Knipvel Mattie MB0137
*Paper roses Marianne Design
*Cardstock Wit metalic
*Cardstock Bazzill canvas
*Clearstamp tekst CS0855

Groetjes
Nadia



5 opmerkingen:

  1. wauw heel erg mooi gedaan je kaart mooi embosmallen gebruikt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende easel geworden Nadia, mijn complimenten hoor.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nadia,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en wat een super mooie mal is dat zeg.
    Ik kom zeker nog eens een kijkje nemen op je blog er staan leuke dingen op.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Nadia!! Your card is very nice!! Thanks for inspiration on MD challenge blog!
    Hugs from Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen