maandag 10 maart 2014

Flowers for you

Goedenavond allemaal

Vandaag een kaartje gemaakt met het stempeltje wat ik had ingekleurd met Aquarelverf van Sennelier, 
Ik heb ook nu weer gebruik gemaakt van de mal van Dutch Doobadoo shape art 470.713.107, ik vind dit wel een prachtige mal voor kaarten.

De lieve stempel is van Wild Rose Studio CL369


Wat ik verder nog heb gebruikt;
Papicolor
Paper roses
Vlindermal van Noor! Design 6002/0251
Magnolia label
Kaarten staander van Noor! Design 6002/0290

Ik denk dat ik dit kaartje maar bewaar voor mijn moeder, ik vind dit een echt moederdag kaartje

Groetjes Nadia
xxx

2 opmerkingen:

  1. Hi Nadia een hele lieve en mooie kaart.

    ps het duurt heel lang voordat iik iets kan neer zetten omdat je blog eerst helemaal bruin is en dan pas helemaal wit wordt.

    Je kan bij je ontwerp op aanpassen klikken en bij achtergrond op clear zetten dan heb je er als het goed is geen last meer van.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en inderdaad zou goed passen bij moederdag.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen