zondag 10 april 2016

Rose

Hallo Allemaal

Dit is mijn eerste post wat ik voor het Colourstock blog heb gemaakt

Voor mijn eerste post heb ik gekozen voor een digi van The Paper Shelter.



Ik ben begonnen met het inkleuren van het gezicht met Copic Markers.

Dit zijn de kleuren:
E50 - E51 - E01 - E31 -  R20
Ogen
B02


Daarna ben ik begonnen aan het haar, ik begin altijd met de lichtste kleur, in dit geval is dit nummer:
E51.


Voor de volgende stap heb ik met een paar donkerder gekleurde markers schaduw aangebracht.


De kleurnummers zijn E33 en E29
Zo bouw je het haar lok voor lok op.

Als dit klaar is werk ik nog wat schaduw bij met een hele donkere kleur bruin E79 en om er een beetje schakering in te krijgen heb ik hier en daar nog wat Mahogany  E07 gebruikt.


Voor de bloemen en de vlinders heb ik de volgende kleuren gebruikt:
RV91 - RV93 - R20 - R27 - R29 - YG63 - YG67

De achtergrond heb ik gemaakt met PanPastel, hiervoor heb ik de afbeelding nog eens afgedrukt en uitgeknipt, deze heb ik dan gebruikt als masker om de PanPastel aan te brengen.
Turqoise  580.5


Als design papier heb ik fluweelkarton bewerkt met PanPastel Raw Umber 780.5 en gefixeerd met Ghiant Fix Basic.


Voor de volgende stap heb ik door een Mask Versamark aangebracht en bewerkt met PanPastel 780.5 en 580.5 en opnieuw gefixeerd.


Dit is dan het uiteindelijke kaartje geworden!


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren!

Groetjes en tot een volgende keer.

Liefs
Nadia


1 opmerking:

  1. Wauuuuuuuw schitterend gekleurd Nadia.Prachtige kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen